agnieszka.owczarczak.pl

Agnieszka Owczarczak - Wiceprzewodnicząca Rady Miasta Gdańska

Odwiedź najnowszy i najnowocześniejszy Punkt Obsługi Klienta ZTM
10 sierpnia 2012 roku

Dostępny dla niepełnosprawnych, z parkingiem, dobrze skomunikowany z różnych dzielnic i osiedli miasta Punkt Obsługi Klienta ZTM nr 2, mieszczący się przy ul. Wyspiańskiego 9A (budynek dawnego sklepu meblowego ‘Heban’ naprzeciwko rynku we Wrzeszczu), zbiera od miesiąca, pochlebne opinie użytkowników.

Punkt Obsługi Klienta ZTM nr 2 zmienił lokalizację z Al. Grunwaldzkiej. Teraz łatwo można zaparkować i dotrzeć komunikacją miejską z różnych dzielnic i osiedli miasta. Budynek, w przeciwieństwie do poprzedniego, wyposażony jest we wszystkie udogodnienia dla osób niepełnosprawnych.

Wystarczy wysiąść:

– dla tramwajów przystanki: Pl. Komorowskiego, Wyspiańskiego, Miszewskiego;

– dla autobusów przystanki: Wyspiańskiego, Uphagena;

i przejść niewielką odległość do nowego POK ZTM naprzeciwko rynku we Wrzeszczu.

Co podkreślają klienci w dni targowe czyli wtorki i piątki czynny już jest od godz. 7:30.

W punkcie Obsługi Klienta
– złożysz wniosek o wydanie karty miejskiej
– złożysz wniosek o wydanie lub przedłużenie karty dużej rodziny
– doładujesz kartę miejską biletami okresowymi
– kupisz bilety jednorazowe
– złożysz reklamację dotyczącą kart miejskich

Punkt czynny w dni powszednie:
pon., śr.,  10:30 – 17:30
wt., czw., pt. 07:30 – 14:30
soboty i niedziele – nieczynne

W punkcie zapłacisz kartami płatniczymi i gotówką.

Punkt Obsługi Klienta nr 2
Gdańsk Wrzeszcz, ul. Wyspiańskiego 9A
(budynek dawnego sklepu meblowego ‘Heban’
naprzeciwko rynku we Wrzeszczu).
tel. 58 341-18-26



Komentarze

Nikt jeszcze nie skomentował tej informacji - bądź pierwszy...

Dodaj komentarz

 
Platforma Obywatelska Facebook Twitter